המרחבים המוריקים, האוויר הנקי והנופים המזכירים את טוסקנה, אירלנד ושוויץ, הפכו את רמת הגולן הצפונית ליעד נחשק לטייל בו. רמת הגולן מתאימה לטיולים חורפיים, אך בעיקר לטיולים קייצים. אם יש משהו המאפיין את רמת הגולן בעיקר הוא ריבוי אוצרות המים שבה – מה שמושך אליה מטיילים רבים מהארץ ומהעולם.

הקיץ הישראלי ידוע בעומס החום ובטמפרטורות הגבוהות. טיולים בארץ המשלבים גם טיולי מים, מעניקים למטיילים בכל ההרכבים את החוויה האידיאלית והמרעננת! אם גם אתם רוצים לתכנן לעצמכם את טיול המים הבא, הכירו שלושה אתרים מומלצים במיוחד ברמת הגולן.

עין עלמין: בריכת הקצינים

מקור המים הראשון שכדאי לכם לעבור בו ברמת הגולן הוא בבריכת הקצינים. היתרון הגדול של טיול במקום זה הוא העובדה כי הוא מתאים לכל הקהלים: מזוגות צעירים, משפחות עם ילדים וגם לקבוצות מטיילים מבוגרות יותר. העומק של הבריכה הוא מטר וחצי, וכל עוד אתם מטיילים עם ילדכם חשוב מאד להשגיח עליהם ולהבטיח כי הם לא מתרחצים לבדם.

מה חשוב לדעת?

נחל ג'ילבון: לראות בכדי להאמין

נחל זה זוכה ליחסי ציבור טובים מאד, ולא במקרה. מדובר על שילוב מרהיב בין מרחבים מוריקים ונחל זו

טיולי מים ברמת הגולן

רם. אם אתם מחפשים יעד המשלב בתוכו אטרקציה לעיניים ושלווה בלב – זה הנחל עבורכם. טיולים בארץ מספקים לכם חוויה מגוונת, גם בנחל ג'ילבון: ישנם מסלולים שונים האפשריים לכם, כאשר כדאי לקבוע את המסלול בהתאם להרכב המשתתפים (עד כמה בא לכם לצעוד):

טיפים חשובים

נחל זוויתן

היו אלו שהספיקו לכנות את נחל זוויתן כנחל היפה והעוצמתי ביותר ברמת הגולן. הבריכות שבנחל קרירות, כאשר הנחל כולו מגיע לאורך של כמעט 20 ק"מ! הביקור באזור לא רק מספק לכם מראה מרגש של מים זורמים, אלא שמדובר על שילוב הרמוני בין צלילים, אוצרות טבע ונוף מרהיב שלא ניתן להעביר אותו במילים, אלא פשוט צריך לחוות אותו. טיולים בארץ כמו הטיול הזה, מספקים לכם רגעים יפים שאכן מומלץ לתעד אותם.